Subject: tuuleenergeetika
From: <[email-masked]>
To: "Kristel Kallaste" <[email-masked]>, "Leena Albreht" <[email-masked]>, "Birgit Lao" <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 17:42:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

MTÜ looduse ja Inimeste Eest töörühm teeb ettepaneku kohtuda Terviseameti
asjaomaste ametnikega, et arutada tuuleparkidega seonduvaid
tervisemõjusid. Samuti murekohti, mis on esile kerkinud töötavate
tuuleparkide ümber elavate elanike hulgas, ja võimalikke lahendusi nii
töötavate kui ka planeerimisjärgus tuuleparkide suhtes. MTÜd esindaksid
kohtumisel neli inimest.

Kas ja millal oleks võimalik selline kohtumine korraldada?

Lugupidamisega,

Kert Lapimaa

MTÜ Looduse ja inimeste Eest

Telefon: 53 0004 53

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>